HvIK U11
W1siziisijiwmjevmdqvmjivmmznymjvcjhwnf9ib2nvbmnlchrfymfubmvylmpwzyjdxq?sha=c321301391bdb212
Træner
  • Ansvaret for træningen inkl. opvarmning med fokus på ATK (Aldersrelateret træningskoncept) - Den danske stil 2.0
  • Udtagelse til cups og kampe, gøres på selve aktiviteten på holdsport når aktiviteten er oprettet
  • Ansvaret for informationsdeling til ass. træner og hjælpetrænere om træningen og opgavefordeling
  • Dialog med andre trænere om udlån af spillere
  • Beslutningstager om muligheden for at træne op eller ned
  • Trøjefordeling til træning på baggrund af tilmeldinger på holdsport
  • Spillersamtaler 2-3 gange årligt
Assistent træner:
  • Assisterer træneren med træner funktioner
Materiale-m/k 2-3 pers.

Minimum 1 pers. til stede ved hver træning:

  • Sørge for adgang til U11 skabet ved hver træning
  • Stille pucke og udstyr klar i hallen
  • Sætte pucke og udstyr på plads efter træning
  • Hjælpe til med rep. af materiel/udstyr både før og under træning
  • Sørge for at spillerne ikke kommer for sent ud af omklædningen og på isen
  • Bidrage med den gode stemning på holdet/i omklædningen
  • Være opmærksom på børnene og tage en ekstra snak/eller give et skulderklap hvis der er brug for det
  • Være opmærksom på mobning/grimt sprog
  • Sørge for at spillerne forlader omklædningen i pæn stand efter træning
  • Skøjteslibning
  • Sørge for ekstra trøjer til kampene (hvis der deltager spillere fra andre hold med sammen nr. som vores egne)
  • Sørge for værktøjkasse/1. hjælpskasse til kampene
  • Hjælpe til i boksen til kampe
  • Fylde drikkedunke til kampe
  • Andet der måtte opstå eller være brug for.
Holdsport
  •  Oprette trænings-aktiviteter i forhold til isplanen, alle meldes til! (Inkl. aktiviteter til off-ice)
  • Oprette Kamp-aktiviteter i forhold til kampkalenderen på DIU. eller på vores holdside på HvIK U11 side hhttps://www.hvik.dk/klub/hvido... Inkl. mødetider og anden information 
  • Opdatere aktiviteterne i forhold til https://www.hvik.dk/klub/hvido...som kan ændre sig på kort tid
  • Oprette hjemmekampe i forhold til isplanen Inkl. mødetider og anden information
  • Oprette puljeturneringer, cup og LM-aktiviteter i folhold til https://www.hvik.dk/klub/hvido...
Cup- & turkoordinator:
  •  Finde egnede cups i ind- og udland - dialog med trænerteamet
  • Kommunikation med klubber omkring kampe, cups, puljespil og LM, SM og DM
  • Tilmelding til cups inkl. økonomisk overblik
  • Kommunikation til forældrene omkring samkørsel/overnatning
Dommeransvarlig
Kasserer
  •  Opkrævning hos spillere/forældre til nedenstående:
  • Holdkassen. Hver spiller indbetaler 300,- ved sæsonstart til betaling af dommere (min anbefaling)
  • Individuel spillerkonto (friville indbetaling, men en god ide)
  • Udbetaling af dommgebyr til dommere
  • Betaling til cups og kampe
  • Årligt regnskab til bestyrelsen 2 gange årligt.
  • Udbetaling af udlæg
  • Løbende bankafstemning
Holdleder
  • Bindeleddet mellem alle funktionerne på holdet og bestyrelsen
  • Opgavefordeling ved kampe, cups, puljeturnering etc. på hjemmebane
  • Deling af information fra bestyrelsen til holdet på facebook (fra holdledersiden på facebook)
  • Kontakt for nye medlemmer
  • Ansvarlig for arrangering af holdarrangementer som ikke nødvendigvis er ishockey releateret. (dog ved hjælp af andre forældre der kan og vil hjælpe) fx:
  • Fællesspisning
  • Salg af lillebrorlodder eller Bambusa (gevinst til holdkassen)
  • Evt. salg af pølser, øl og vand på Brøndy Stadion (gevinst til holdkassen)
  • Overnatning/weekendtur
  • Lukker huller, hvor der skal lukkes huller i forhold til funktionerne
Hjælpetrænere
  • Hjælper trænerteamet med løsning af opgaverne omkring træningen
Diverse i forhold til ovenstående funktioner:
  • Alle skal have en profil på holdsport (udover deres barns profil)
  • Alle skal melde til eller fra den aktivitet de er sat på ( så alle omkring holdet, spillere og forældre kan stole på det de ser på holdsport)
  • Det forventes at klubben indhenter børneattest på nøglepersoner omkring holdet
Kaffe og kage bod mm. til hjemmekampe:
  • Ansvaret for, at få forældre til at bage fx kage eller boller (ved morgenkampe) eller bare bage selv - evt. opslag i U13 facebook gruppen
  • Ansvaret for brygning af kaffe opstilling af bord og salg mm.
Dokumenter

Funktionsbeskrivelse til holdet
Klik her for at komme til Excel ark hvor alle funktioner omkring holdet er listet op.

Det er en god ide at sende det ud til forældre inden et forældremøde så forældre ved hvad de tilmelder sig og hvad det indebærer for dem

Funktioner på holdet

Hvem kan hvad på holdet

Her får du adgang til et skema som gør det mere overskueligt for holdet at se hvilke funktioner familien til barnet kan udføre på holdet.

Jo flere krydser i felterne jo bedre er I stillet på holdet til at afholde kampe mv.

Klik her og der åbner et Excel ark du kan udfylde eller bede forældre udfylde

Hvem kan hvad på holdet?


W1siziisijiwmjivmdivmtuvn3l4mhqzng1mzl9szxhob2nrzxlfd2fycmlvci5qcgcixv0?sha=f35e7a50fdb5a4d8